  • Data: 2019-04-13 23:40:12
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Apr 2019 20:46:51 +0200, Shrek napisał(a):

    > O tu poniżej.

    > Prawodawca się nie upierał. Prawodawca mniej lub bardziej rozsądnie
    > ustawił limity i nie nakazał robiena w tym celu łapanek. To już
    > inicjatywa policjantów.

    Wiec jak stoja z alkomatem na drodze i zatrzymuja samochody do
    kontroli, to zle robia ? To czemu prawodawca nie zapisal, ze nie wolno
    im stac ?

    A jak prawodawca mowi, ze na rowerze to juz nie wykroczenie, tylko
    przestepstwo, to co ma sobe kulson pomyslec - a niech sobie jezdza
    dalej ?

    > Wymaga, bo mu dają.

    zawsze moglby powiedziec, zeby drzew nie marnowali, bo go propaganda
    nie interesuje, tylko rzeczywiste efekty :-P

    > Tak czy inaczej - jak słusznie zauważyłeś to nie prawodawca.

    Pisze te rozporzadzenia. I pewnie ustala jakies regulaminy
    wynagrodzen.

    J.