  • Data: 2019-04-13 23:30:36
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2019 o 22:59, Budzik pisze:

    > W teorii to taka jaka sobie wymyslisz.
    > W praktyce zapewne niewielką.

    Czemu niewielką?

    > Zart? Chcesz powiedziec ze rzecznik policji mowi tylko o to o co jest
    > pytany a sam nie nadaje takiej narracji czy tematów jakie policja uwaza
    > za stosowne?

    Czemu o to nie zapytasz rzecznika? Nie mam zielonego pojęcia, o czym on
    mówi. Zresztą rzadko go słucham. Chyba nie sądzisz, ze czerpię wiedze o
    Policji z wypowiedzi rzecznika.

    > Zapominasz o czym mowiłes w poprzednim zdaniu? Przeciez sam pokazywałes
    > absurd karania gdzie nameczysz sie, złapiesz goscia, udowodnisz ze ukradł
    > 600 a nie 500 (czyli de facto powinno byc ok bo udowodniłes wieksze
    > przestepstwo) a gosc smieje sie z tego bo dostanie nizsza kare która go
    > srednio zaboli.

    Z czego wywnioskowałeś, że uważam to za bezsens? Dla mnie sensem tego,
    co robię jest albo zapobieżenie przestępstwu, albo wskazanie sądowi
    sprawcy. Co sąd sobie z tym zrobi, to już naprawdę nie jest moja sprawa.
    Nawet się tym nie interesuję i jeśli się dowiaduję, to przypadkowo.
    Uwierz, ze jak sąd go uniewinni, to będę tak samo usatysfakcjonowany,
    jakby dostał odsiadkę. Byłbym niezadowolony, gdy sąd go uniewinnił z
    tego powodu, ze źle zrobiono czynności, więc staram się to zrobić
    najlepiej, jak się da i tyle.