  • Data: 2006-03-25 15:32:37
    Temat: Re: Przesluchanie - policja
    Od: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:26d3.0000011b.442554e9@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy jezeli ktos dostal wezwanie na policje w celu przesluchania do
    jednostki
    > odleglej od miejsca zamieszkania o ponad 300 km czy moze wnioskowac o
    > przesluchanie w komendzie wlasciwej dla miejsca zamieszkania ?
    >
    > Czy w razie czego moze ubiegac sie o zwrot kosztow podrozy?

    co prawda nie jestem szkolona w prawie ;)
    ale mialam podobna sytuacje. Napisalam do temtejszej komendy oprzesluchanie
    mnie w miejscu zamieszkania. Podalam wazne powody i po jakims czasie
    przyszlo wezwanie z Sadu i skladalam zeznania w moim miescie.

    Z tego co wiem DSad zwraca koszty dojazdu pociagiem w 2 klasie.

    Easy