  • Data: 2006-03-26 18:08:22
    Temat: Re: Przesluchanie - policja
    Od: fourtyniner <4...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Przede wszystkim okoliczności. Jak stał na chodniku i patrzył, jak dwa
    > samochody wjeżdżają na jezdni na siebie, to raczej trudno, by był
    > sprawcą. Generalnie polecam lekturę art. 182 i 183 kpk. Tam to
    > wyjaśniono dość przystępnie.

    Kazdy obywatel jest wolnym czlowiekiem. Automatycznie. Tak gwarantuje
    konstytucja. I zaden buc z siedmioma klasami podstawowki i magisterka ze
    Szczytna nie bedzie nakazywal obywatelowi stawiania sie na wlasne
    widzimisie. Mozeby dopuscic wezwania sadow, ale od tych wymagamy
    przynajmniej niezawislosci. Chocby formalnej. Nikt nie ma obowiazku
    stawiania sie na "wezwanie" buca w mundurku, bo buc w mundurku nie jest
    sredniowiecznym feudalem.

    > na
    >
    > Witamy na pokładzie :-) Tego mi brakowało ostatnio w Twoich
    > wypowiedziach.

    Czego? Stwierdzenia oczywistego naruszenia konstytucji przez Garodkciego
    (tajne posiedzenia sadow)?

    > Genialne. To może uprzejmie pytać złodzieja, czy ukradł?

    A co jest zlego w takim pytaniu? Po rekacji czestgo mozna poznac wiele
    wiecej. tego ucza na pierwszym roku w kazdej akademii policyjnej. NIe
    mylic ze slawna szkola bucow ze Szczytna.

    > Po co całe
    > postępowanie karne i szopka z udowadnianiem mu tego?

    Co innego postepowanie, a co innego dobra robota detyktywistyczna bez
    zbednych formalnosci.