  • Data: 2004-03-03 06:59:24
    Temat: Re: Przesladowanie przez administratora sieci
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:c22g2t$hkp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dzisiaj otrzymałem od niego zerwanie umowy i LOG niby udowadniajacy mi ze
    > ja:
    > http://safelock2.republika.pl/1.jpg (pierwsza czesc logu)
    > http://safelock2.republika.pl/2.jpg (druga czesc logu)

    Tylko czy taki log moze byc wiarygodnym dowodem?

    Mozna to traktowac nie jako niezbity, niepodwazalny dowod
    lecz tylko jako jego zeznanie (co oczywiscie tez jest dowodem).
    Ale dopiero po podpisaniu sie przez niego.

    Poniewaz taki log moze kazdy sobie stworzyc, to wiarygodnosc
    takiego dowodu jest zadna.

    WOJSAL