  • Data: 2004-05-08 09:00:24
    Temat: Re: Prześladowanie
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Oj jakis ty czlowieku zalosny.

    Cieszę się Łukawski, że znalazłeś w sobie
    na tyle odwagi, aby wychylić czerep zza
    monitora. Nasza "znajomość" przetrwała
    burze i sztormy niechęci i otwartej
    nienawiści, ludzie odchodzili i
    powracali na grupę, a ty wciąż
    pozostawałeś taki sam : butny,
    agresywny i nieprzewidywalny.
    Konflikt, którego byłeś głównym prowodyrem
    trwa już prawie pięć lat, w którym to
    okresie próbowałeś prawie wszystkiego, od
    naciąganych kłamstewek, aż po przemoc
    fizyczną włącznie. Ludzie, którzy
    ślepo wierzyli w twe dobre intencje,
    odeszli zniesmaczeni i rozczarowani
    [zenobiusz, aramin, jager, mirki i wielu
    innych], gdy zaś traciłeś poparcie, znikałeś
    na kilka miesięcy, czekając aż grupa
    wypełni się nowymi twarzami. Wtedy
    ostrożnie wyłaziłeś z kryjówki i
    ponownie brykałeś taniec szaleńca.
    Dziś znajdujesz się w apogeum swych
    możliwości. Znasz nazwisko, adres
    zamieszkania i szczegóły z życia
    osobistego Słodzika vel Darka Krajewskiego.
    Używasz danych, które zdobyłeś nielegalnie,
    do zastraszania ludzi, czego dowodem niech
    będą zacytowane poniżej twoje własne
    wypowiedzi na pl.soc.seks.towarzyskie.

    ---------
    Slodki lepiej popatrz przez okno czy nie ONI nie stoja

    <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E100118754D@jplwant003
    .jasien.net>

    Krajewski ja patrze przed siebie i mijam wlasnie
    Kielczow. Lepiej otworz okno i wyostrz wzrok.
    Pamietaj ze ONI sa teraz wszedzie.:-)))

    <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1001187DDC@jplwant003
    .jasien.net>

    Podobno niebawem maja cie ogolic i jezeli fotka ktora
    widzialem jest twoja ( qrva kogos mi przypominasz ), to w
    tych okularkach bedziesz wygladal jak grzyb na kaczych
    lapach....:-)))))

    <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1001041159@jplwant003
    .jasien.net>

    ----------

    To tylko niektóre z przestępstw, które
    do tej pory popełniłeś na grupie
    dyskusyjnej. Jeśli do tego dojdzie
    przerażająca wręcz sprawa z bezczeszczeniem
    pamięci zmarłego [ś.p. mąż aramin] i
    liczne "pościgi" przed którymi musiałem
    kryć się w obawie o własne zdrowie,
    to nie chciałbym być w twojej skórze.