  • Data: 2006-11-26 18:27:00
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu.
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2006 chefo napisał na grupę:

    >Nie miałem do tej pory auta, stąd też niedawno nabyłem drogą kupna
    >używany wóz. Autko dopiero co zarejestorwane przez poprzedniego
    >właściciela na nowych ładniutkich tablicach. Idę do Wydziału Kom. celem
    >jego przerejestowania i co ano oddaje moje nowe stare tablice i dostaje
    >moje nowe tablica za 80 zł.
    >Jak to kurwa (sorry) jest. Gość od którego kupiłem auto zapłacił ze
    >tablicę woj. śląskie 80 zł ja zapłaciłem za swoje nowe woj. małopolskie
    >80 zł. Tablice tego gościa pewnie znów ktoś dostanie i znów zapłaci za
> [...]

    Moze to cie nie pocieszy ale;-):
    - polskie tablice produkuje specjalizowana firma, spelniajaca
    odpowiednie normy urzedowe, za cene ktora znasz
    - francuskie tablice wyrobisz w dowolnym hipermarkecie, lub szrocie za
    pomoca prostej wytlaczarki za cene rzedu 10 EUR
    - polska pensje znasz
    - francuskie minimum jakie pracownik musi dostac - wynosilo w 2003 roku
    niecaly 1000 EUR
    - brytyjskie prawo jazdy zalatwiasz poczta
    - polskie za pomoca chorych oplat i dlugiego ogonka

    Tutaj nie jest normalnie....

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała