  • Data: 2006-11-27 17:40:30
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu.
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w wiadomości
    news:slrneml394.fbp.piotr@koneser.dziewic.com...

    > ja mialem nieco inaczej - zlozylem wniosek osobiscie, ale nie moglem
    > odebtrac poczta, bo trzeba bylo uniewaznic stare, co polega na obcieciu
    > naroznika. Sam nie moge obciac - musi to zrobic przeszkolony urzednik,
    > za pomoca certyfikowanych nozyczek;-)

    Jeszcze cos. Z tego co wiem, mozna wcale nie byc w WK. Piszesz
    pelnomocnictwo komus do zalatwienia sprawy (zgodnie z Kpa nie musi byc
    notarialne), na tymze oswiadczasz, ze na wniosku o wymiane PJ znajduje sie
    Twoj wlasnoreczny podpis i tyle. Ewnetualnie poswiadcza Ci to sekretarz
    gminy za cale 4 zl chyba. Nie ma przepisu, ktory by mogl Ci odmowic wymiany
    PJ, a troche sie tego "oczytalem" jak musialem zalatwiac swoje sprawy i nie
    chcialo mi sie jezdzic 2 razy przez pol Polski.

    A co do tego obciecia...nie badz smieszny. To jest po to, zeby miec pewnosc,
    ze nie masz 2 dokumentow. Mozesz sobie obciac sam, jak masz lepsze nozyczki,
    ale wyslij poczta uniewazniony druk.

    Polecam troche zrozumienia - wystarczy "stanac z drugiej strony lady". Sam
    nie lubie urzednikow, ale to tez ludzie i z wieloma spokojnie sie dogadalem.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl