  • Data: 2006-11-27 17:34:16
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu.
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w wiadomości
    news:slrneml394.fbp.piotr@koneser.dziewic.com...
    >W dniu 26.11.2006 Krzysztof napisał na grupę:

    > Jak znam zycie to urzedasy u nas sami nie wiedza jakie do konca sa
    > przepisy zwiazane z wymiana prawka.

    Wszyscy ? Cala Polska ? Jedz Ty moze za granice co ?

    Zdziwilbys sie poziomem wiedzy niektorych urzednikow. Owszem, sa lenie i
    tluki jak wszedzie, ale nie wrzucaj ich do jednej szufladki. Mnie
    "zalatwial" czlowiek, ktory znal sie na rzeczy i przepisami sypal jak z
    rekawa.

    Ku***, jak powiedzenie - pijak. I zlodziej. Bo kazdy pijak to zlodziej.
    Obudzcie sie.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl