  • Data: 2006-11-27 07:00:54
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu.
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2006 Krzysztof napisał na grupę:

    >Owszem, ale ja dostalem informacje, ze w przypadku listownego zlozenia
    >wniosku mozliwy jest wylacznie odbior osobisty i na odwrot - przy zlozonym
    >osobiscie wniosku prawko moge dostac poczta.

    ja mialem nieco inaczej - zlozylem wniosek osobiscie, ale nie moglem
    odebtrac poczta, bo trzeba bylo uniewaznic stare, co polega na obcieciu
    naroznika. Sam nie moge obciac - musi to zrobic przeszkolony urzednik,
    za pomoca certyfikowanych nozyczek;-)

    Jak znam zycie to urzedasy u nas sami nie wiedza jakie do konca sa
    przepisy zwiazane z wymiana prawka.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała