  • Data: 2010-01-02 16:18:41
    Temat: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś typowy "warszawiak idiota" dla którego wszystko poza "stolycą"
    > to wiocha ?
    > Za przeproszeniem normalnych mieszkańców Warszawy.

    widze, ze Swieta Ci zaszkodzily.

    Duze miasto to wieksze perspektywy, lepsza edukacja, bardziej powszechny
    dostep do Internetu. Wszystko jest blizej i jest bardziej dostepne.

    Musze Cie rozczarowac ale z Wawy nie jestem. A i od Idiotow Cie nie wyzywam
    wiec przemysl swoje szczeniackie odzywki zanim nastepny raz cos napiszesz.

    Icek