  • Data: 2010-07-29 15:24:15
    Temat: Re: Przepisy BHP w bloku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-07-29 14:22, Użytkownik Czeslaw P. napisał:

    > Mieszkam w Poznaniu, spółdzielnia Winogrady, i tutaj spóldzilenia
    > pozostwia wybór lokatorom - drzwi można kierować dowolnie, do wnętrza
    > lub na zewnątrz, nie wylko na szerkich korytarzach, ale też w niskich
    > blokach z wąskimi klatkami schodowymi. Zresztą jesli nie montujesz drzwi
    > jednch, tylko drugie/dodatkowe, to muszą wtedy jedne z nich otwierane na
    > ciąg komunikacyjny.

    Strona na którą się drzwi otwierają to za mała sprawa aby spółdzielnia
    miała się nią zajmować. Ale jak ktoś zrobi otwierane na zewnątrz a trafi
    na upierdliwego sąsiada to pewnie podpadnie pod przepis dotyczący
    szerokości dróg ewakuacyjnych. W najgorszym przypadku dostanie polecenie
    demontażu. Sam mieszkam na ostatnim piętrze i ponad dziesięć lat
    temu wstawiłem drugie drzwi na dospawanej futrynie otwierające się
    oczywiście na zewnątrz. Nikogo to nie zainteresowało.