  • Data: 2010-07-29 13:33:04
    Temat: Re: Przepisy BHP w bloku
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-29 14:15, witek pisze:
    > MZ wrote:

    > Nie jest właścicielem mieszkania. jest współwłaścicielem bloku.
    Ekhm? że niby mógłbyś podać podstawę tak skonstruowanego prawa
    własności? Bo w papierach jak wół stoi że jestem właścicielem mieszkania
    I współwłaścicielem części bloku oraz gruntu na którym stoi.
    > Z wyodrębnioną nazwijmy to przestrzenia do wylacznego uzytkowania.
    Z wyodrębnionym udziałem w gruncie (więc nie tylko sam lokal)..tak to
    nazwijmy, a będzie bliżej stanu faktycznego :)
    > Tak samo dwóch współwłaścicieli samochodu nie może powiedzieć, że tylne
    > siedzenie jest moje i mogę zrobić z nim co chcę, a lusteka są twoje.
    Tu się nie zgodzę, bo wprawdzie nie można powiedzieć że ten kawałek
    klatki schodowej jest mój, ale za to żaden sąsiad nie może powiedzieć że
    ma udział w moim mieszkaniu. Więc, dopasowując do porównania - samochód
    jest mój, za to parking wspólny:)

    --
    MZ