  • Data: 2007-04-19 11:44:38
    Temat: Re: Przejecie w zlej wierze
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "haste" <h...@g...nospam.com> napisał w wiadomości
    news:f07jqj$19t$1@news.onet.pl...

    > To nie jest do konca takie zwykle zasiedzenie, moja siostra jest
    > wlascicielem prawnym (na na to papier) 1/2 tej dzialki - ale placi
    > podatki za calosc.

    no wiec tak, jesli chodzi o czesc twojej siostry, to mozna zalatwic to na
    zasadzie darowiny, wtedy nie ma zadnych problemow, lub zasiedzenia w
    dobrej wierze jesli siostra nie ma nic przeciwko - co bylo by bez sensu,
    jesli chodzi o ta druga czesc to zasiedzenie w zlej wierze, przynajmniej
    ja tak rozumiem definicje zlej lub dobrej wiary