    From: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedsiębiorca - oszust po raz kolejny.
    Date: Thu, 2 Aug 2007 12:38:57 +0200

    Nie sądziłem, że wywołam taką dyskusję:)

    Generalnie nie chodzi o te kilkanaście złotych tylko o podejście tego
    przedsiębiorcy do klienta. Jednym słowem jest to zwyczajny ham (co zresztą
    widać po komentarzach) - jednak z pośpiechu nie zerknąłem w komentarze przed
    zakupem:/

    Nie jestem pewien tego zwrotu - aczkolwiek radziłem się już na grupie i
    pytałem się Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta - powiedziano mi, że art 8
    ustawy o sprzedaży konsumenckiej obliguje przedsiębiorcę do zwrotu również
    kosztów wysyłki i zwrotu.

    Gdyby sprzedawca próbował chociaż jakoś po ludzku to załatwić - to ja też
    nie był bym taki upierdliwy.
    Jest oczywiste, że naciąga on na kase wielu ludzi, uznałem, że może chociaż
    trochę to ukrócę (może naiwnie).