  • Data: 2008-01-25 19:09:44
    Temat: Re: Przedawnienie zadłużenia w Plusie
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dysiu napisał(a):
    > Witam Wszystkich miło, jestem nowy na tej grupie więc najpierw
    > chciałem się przywitać no i odrazu z prośbą :-) :
    > Byłem kiedyś abonentem Plusa, umowa została wypowiedziana po
    > niezapłaceniu kilku faktur (było to w 2000r). Dzisiaj dostałem wezwanie
    > z PRESCO. Okazuje się, że odkupili moje zadłużenie. Teraz pytanko do
    > ludków bardziej obeznanych. Czy ta sprawa ulega przedawnieniu a jeśli
    > tak to po jakim okresie?

    Zwykle roszczenia takie przedawniają się po 2 lub 3 latach, więc w
    Twoim przypadku są już przedawnione. Musisz tylko pilnować poczty, aby
    nie minęła Ci koło nosa sprawa sądowa i żebyś nie zapomniał podnieść
    zarzutu przedawnienia, jeśli by Cię pozwali, choć w to wątpie. Wszelkie
    inne pisma można ignorować.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz