  • Data: 2009-12-26 23:00:40
    Temat: Re: Prowokacja policyjna
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Dec 2009 23:32:31 +0100, Jurek W napisał(a):

    > Kilka lat temu dosyć dużo mówiło się w mediach o przymiarkach do wyposażenia
    > policji w narzędzie "prowokacji policyjnej". Czy policja może legalnie się
    > tą metodą posługiwać?

    generalnie zasada jest taka: nie okradać Skarbu Państwa, nie kupować
    sztucznych kosztów, nie kupować broni, nie handlować narkotykami, placić
    wszystkie podatki, rejestrować na kasie fiskalnej itp. itp. i wtedy żadna
    prowokacja Ciebie nie dotyczy, a jeśli ktoś nalega... to odwlec to w
    czasie, wybrać numer może nie alarmowy, ale w godzinach pracy komisariatu
    połączyć się z PG

    pewnie chcesz nawiązać do akcji zakupu domu przez CBA, gdzie prowokator
    nakłonił nabywców do uszczuplenia dochodów Skarbu Państwa

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php