  • Data: 2006-05-23 06:49:04
    Temat: Re: Prowizja za zakup mieszkania
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Zagubiony porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przesłałem do biura nieruchomości faksem podpisaną umowę pośrednictwa.
    > Dostałem adresy, nigdy z biurem nie pojechałem do mieszkania, które teraz
    > chcę kupić. Co lepsze - adres znałem już wcześniej z gazety. Biuro jak kupię
    > mieszkanie będzie chciało ode mnie prowizję - kilka tysięcy zł. Czy
    > przepadłem? Szukać innego mieszkania?
    Jesli nie zaplacisz prowizji, pol mieszkania autoamtem staje sie
    wlasnoscia biura. I jeszcze nie bedzie Ci wolno sprzedac tego mieszkania
    bez odpalenia dzialki dla biura:) Przeciez takie warunki miales zawarte
    w umowie posrednictwa
    ROTFL
    Po pierwsze to skad mamy wiedziec co bylo w umowie posrednictwa, ktora
    zes podpisal? Po drugie - jesli ta umowa byla napisana madrzej niz ten
    post a adres tego mieszkania byl faktycznie dostepny w gazecie, to
    mzoesz powiedziec ze adres masz z gazety i niech sie wypchaja. No chyba
    ze wlasciciel tego mieszkania podpisal umowe na wylacznosc z tym biurem,
    ale to juz jego problem, nie Twoj.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl