    From: "Piotr Z." <P...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prowadzenie roweru pod wplywem niewielkiej ilosci leków
    Date: Thu, 13 Sep 2007 20:47:57 -0000

    On 13 Wrz, 22:35, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:fcc6du$drj$2@atlantis.news.tpi.plToma
    sz Pyra

    > Pisze się: niejednokrotnie.

    > Nie wiem skąd to słyszałeś, ale musiałeś ucho w złe miejsce kierować. Osoba
    > idąca obok roweru jest pieszym, a nie prwadzącym pojazd, tysiąc razy było.
    > Swoja drogą ciekawe, czy można pchać auto po pijaku nie ryzykując zakazu
    > prowadzenia pojazdów. ;)
    >
    > --
    > Jotte

    ja mysle ze to jest tak - kiedy po prostu po samym zazyciu lekow to
    jest wykroczenie a jak ktos jest nimi tak zrobiony ze to az widac albo
    na nogach sie slania to wtedy przestepstwo. . Wiadomo ze jak ktos jest
    napruty jak stodola lekami i jedzie na rowerze to jest to
    przestepstwo - ktore i tak trzeba udowodnic. A jak kto bierze te leki
    juz latami bo jest przewlekle chory i na niego ten lek juz nic nie
    dziala to znaczy juz sie na niego uodpornil, kiedy jego wziecie to tak
    samo jakby wypil szklanke wody i jest trzezwy - wyglada i zachowuje
    sie trzezwo to wtedy jest to wykroczenie.Wydaje mi sie ze to zalezy od
    konkretnej, osoby, dawki... ogolnie od wielu czynnikow moze sie myle.
    to moje zdanie.