  • Data: 2024-05-14 10:57:51
    Temat: Re: Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2024 o 08:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > We wspólnocie mieszkaniowej zamiast pracy niegdyś dla trzech pracowników
    > dozoru mamy już tylko jednego i w sumie też chcemy zrezygnować.
    > Takie są skutki socjalistycznego podnoszenia płacy minimalnej.

    1. Podpytam z ciekawości (bo pracuję w tej branży i też na osiedlu
    mieszkaniowym)
    Z jakiego powodu chcecie zrezygnować z ochrony?
    Słaba jakość usług?
    Kwestie finansowe?
    Inne przyczyny?

    2. Co do socjalizmu: cóż dodać... tak to sobie idzie cyklami. Ludzie
    mają za dużo wolności (która nierozerwalnie wiąże się z
    odpowiedzialnością za swoje czyny o czym ludzie zapominają) to pojawia
    się jakiś baran, który mówi: ja zrobię tak, że będzie bezpiecznie. Potem
    jest bezpiecznie, ale wolności coraz mniej... więc wracamy do wolności
    po jakimś baaaaardzo długim czasie:)
    Ja wiem, że upraszczam:)

    --
    t0maszek