    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Provider przycina lacze...
    Date: Sat, 19 Dec 2009 00:31:16 -0800 (PST)

    On 19 Gru, 08:33, "FlashT" <w...@c...com> wrote:
    > Witam,
    > Mam pewien problem... mianowicie provider od jakiegos roku przycina mi lacze
    > internetowe. W umowie podpisanej kilka lat temu jest napisane, iz lacze jest
    > nielimitowane, bez limitu predkosci oraz symetryczne. Jednak od roku
    > provider przycina mnie do okolo 1/15 tego co powinienem miec przy
    > downloadzie oraz 1/50 przy uploadzie... Co powinienem zrobic? Wszelkie
    > prosby o zaprzestanie takich praktyk odbijaja sie echem... zero odpowiedzi.
    > Czy powinienem sprawe zgloscic do UOKiKu? A moze UKE? Prosze o pomoc...
    > Pozdrawiam,
> [...]

    Znaczy nie odpowiadaja na twoje reklamacje? Jesli do 30 dni nie
    dostales odpowiedzi to znaczy ze ja uznali.

    Jesli chcesz rozwiazania sprawy to poszukaj cennika uslugi o
    parametrach jakie ci swiadcza i wylicz ile nadplaciles a potem napisz
    pismo ze poniewaz uznali reeklamacje to zadach zwrotu nadplaconej kwty
    i rozwiazania umowy.