  • Data: 2007-03-09 17:44:43
    Temat: Re: Prosze o rade
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kassandra102 napisał(a):
    > Witam.
    > Bardzo bym prosila o udzielenie jakichs rad co moge zrobic w nastepujacej sytuacji;

    > Jestem wlascicielka psa zaliczanego do ras groznych ,jest to pitt bull.
    > Jest on agresywny tylko w stosunku do psow(dla ludzi jest poprostu kochany)
    > ale mimo wszystko wychodze z nim tylko na smyczy i w kagancu.
    > Ostatnio jednak mialo miejsce nieprzyjemne zdazenie .Otoz moj pies mimo ze byl w
    > kagancu i na smuczy pogryzl psa mojego sasiada i to dosc powaznie.
    > Poprostu wyrwal mi sie i poluzowal sobie kaganiec.

    Pytanie niedyskretne: po co masz psa, z którym nie jesteś w stanie sobie
    poradzić?

    Ja np. chciałbym mieć ładnego, dużego tygryska (bo są takie ładne ;) ale
    wiem, że mimo kagańca i smyczy raczej bym sobie z nim nie poradził, więc
    w ramach kompromisu mam tygryski kompaktowe, znane także jako koty
    domowe ;)

    Póki co sobie poczytaj, co mój imiennik napisał, a na przyszłość - nie
    porywaj się z motyką na księżyc i ciesz się, że twój "kochany" piesek
    "wyjątkowo" nie rzucił np. na dziecko.

    Może warto też pomyśleć o jakimś szkoleniu?