  • Data: 2007-03-11 09:15:06
    Temat: Re: Prosze o rade
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Mar 2007 23:08:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja się nie odnoszę do tej szczególnej sytuacji, ale do ogólnego pytania,
    > co ma smycz drugiego psa do rzeczy. Ma dużo.

    Oczywiście, że ma dużo, natomiast w tej sprawie jak rozumiem żaden z psów
    nie był pod kontrolą.
    Można zatem oczywiście mówić o przyczynieniu się poszkodowanego,
    aczkolwiek nie zwalnia to z odpowiedzialności właścicielki psa, który
    pogryzł tamtego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==