    From: Magdalena <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o porade: stłuczka na terenie prywatnym
    Date: Sun, 6 Sep 2009 00:19:00 -0700 (PDT)

    On 5 Wrz, 21:27, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    > pewnie z nerwów twój opis jest mało precyzyjny, ale jeśli faktycznie doszło
    > do wypadku z powodu przekroczenia prędkości (bo jeśli auto by jechało z
    > prawidłową prędkoscią to zostało by zauważone) to oczywiście on jest
    > sprawcą, tylko czy będziesz potrafiła udowodnić że tamto auto faktycznie
    > miało nadmierną prędkość? (będą jakeiś dowody w postaci zdjęć
    > przynajmniej?:O)
    >
    > a jeśli dowodów brak to trzeba sie wyprzeć że sie cofało i przyjąć taktykę
    > że przychamowałaś i zaczęłąś zjeżdzać z drogi a tu nagle bum, przecież to ty
    > masz obity tył!:O)

    ja w momencie uderzenia stałam, bo mi mama krzykneła stój, no to sie
    zatrzymałam i nagle bum, mam zdjecia śladów opon przesuniecia mojego
    samochodu. gdyby jechał przepisowo 5 na godzine to by je tylko lekko
    przetarł.
    Jeśli to był teren zakładu, droga wewnetrzna, to czy nie obwiązuje tu
    przypadkiem zasada prawej ręki?