  • Data: 2009-09-06 09:45:49
    Temat: Re: Prosze o porade: stłuczka na terenie prywatnym
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Sep 2009 02:05:56 -0700 (PDT), Magdalena napisał(a):

    > potrafie czytać a Ty nie musisz sie powtarzac:) wiem,ze i tak nie
    > obejdzie sie bez naszej winy, koles też powinien mandat jakis dostac

    To jest tylko i wyłącznie wina osoby, która cofała. Ty dostajesz mandat i
    na Twój koszt (Twojego ubezpieczenia, jak masz) naprawiane są samochody.
    Prędkość drugiego auta nie ma żadnego znaczenia. O ile nie jechał z jakąś
    nadświetlną prędkością, to nie ponosi żadnej winy za zdarzenie. Potrafisz
    udowodnić z jaką prędkością jechał? Ograniczenie na terenie zakładu do 5
    km/h nikogo nie interesuje - wprowadził je zarządca terenu, ale nikt nie
    może go egzekwować: policji prywatne znaki na prywatnym terenie nie
    interesują, a ten, kto postawił znak nie może wystawić mandatu.

    I zdecyduj się kto prowadził: Ty czy siostra, bo plączesz się w zeznaniach.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek