  • From: "jupi" <t-net(malpa)go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o porade, mam problem z ZUS-em...
    Date: Fri, 3 Sep 2004 10:04:50 +0200

    Witam

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:ch77bs$ppp$1@pila.pil.vectranet.pl...
    > Użytkownik "MZ" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Prosze Was o sugestie jak z nimi rozmawiać i jakie argumenty poruszać,
    >
    > Sprawdz czy nie spelniasz warunkow opisanych w
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1365.htm. Ale wowczas nie same
    odsetki,
    > a podstawa, a wraz z nia odsetki.
    >
    > --
    > Pzdr.
    > Marcin

    Powiedzmy ze podlegam pod par. 3.1. pkt 1 czyli:
    1) gdy opłacenie należności z tytułu składek pozbawiłoby zobowiązanego i
    jego rodzinę możliwości zaspokojenia niezbędnych potrzeb życiowych

    W tej chwili utrzymuje "rodzine", nie jestesmy narazie po slubie,
    spodziewamy sie dziecka... Moje "dochody" sa nieregularne i ledwo
    wystarczaja na oplaty. Moja druga polowa nie pracuje. Czy w takim wypadku
    moge sie ubiegac o umozenie? Wyglada na to ze tak. Gdy zadzownilem do ZUSu
    to Pani X powiedziala ze to przysluguje tylko w przypadku gdy jestem
    obloznie chory....
    Macie moze z tym jakies doswiadczenia? Jakie zebrac dokumenty... Jakie
    podanie napisac?

    Dziekuje

    Pozdrawiam
    jupi