  • Data: 2007-05-27 16:19:58
    Temat: Re: Prosze o objasnienie -bylbym bardzo wdzieczn
    Od: "ali" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    odpowiedzial mi Pan na pytanie czemu jestem wielce kontent :) i mam jeszcze
    drugie - jesli mozna

    Czy ten 1 punkt moze miec zwiazek (a przynajmniej byc symptomem) z
    pojawieniem sie nowego inwestora np w spolce? bo np na tym samym wza bedzie
    glosowana uchwala za powolaniem nowych czlonkow do rady nadzorczej? czy to
    nie ma kompletnie zwiazku ? (albo to samo co napisalem do punktu 2)

    dziekuje i pozdrawiam serdecznie