  • Data: 2008-03-17 23:28:32
    Temat: Re: Prostytucja niepełnoletnich
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dekazzze pisze:
    > w sumie to dobrze kombinujesz...
    > W kodeksie karnym mamy zabronione czynności seksualne z małoletnim, który
    > nie ukończył 15 roku życia, więc jeśli ukończył to z punktu widzenia KK...
    >
    > a samo czerpanie korzyści z nierządu zawarte jest w art 204 KK:
    > § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, nakłania inną osobę do
    > uprawiania prostytucji lub jej to ułatwia,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    > § 2. Karze określonej w § 1 podlega, kto czerpie korzyści majątkowe z
    > uprawiania prostytucji przez inną osobę.
> [...]

    No to mi sie kombinuje, ze jednak osoba nieletelnia nie moze byc
    prostytutką legalnie :)

    opisalem przypadek gdy ktos zatrudnia i taki przypadek jest nielegalny.
    Zatem pozostaje opcja ze prostytutka dziala na wlasny rachunek. Powinna
    wiec DG zarejestrowac. Pytania: czy osoba nieletnia moze prowadzic DG?
    :) Jaki to bylby PKD? :) Bo nie wiem

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';