  • Data: 2008-03-18 12:43:14
    Temat: Re: Prostytucja niepełnoletnich
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "|<onrad" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:frn006$bfn$1@inews.gazeta.pl...

    > Co znaczy musi? :) Prostytutka *prowadzi* dzialalnosc gospodarcza; ty
    > sie raczej chciales zapytac czy musi ją rejestrowac :) I odpowiedz brzmi
    > "tak". Kazda DG trzeba zarejestrowac

    Nie trzeba, może pracować na umowę o dzieło, zlecenie itp.
    Poslkie prawo nei określa od którego momentu wykonywanie
    jakiś prac jest już działalnością gospodarczą. I nie jest
    potrzebna taka regulacja bo każdy kto pracuje na podstawie
    umów o dzieło płaci większe podatki więc szybko z tego
    rezygnuje.

    > Nie wiem tylko czy nieletni moze prowadzic DG

    > A tego nie wiem, ale chyba kazdy przychod, a juz zwlaszcza z DG jest
    > opodatkowany. Jakim procentem, to juz prostytutka moze sobie wybrac z
    > pewnej puli (ryczalt, KPiR...) :)

    Bzdura ... łamie to paragraf KK oczerpaniu korzyści z nieżądu.
    Nawet organ państwowy nie ma do tego prawa bo nie jest ponad KK.

    Tomy M. www.ansibl.com