    From: Agutka <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o poradę prawniczą (kazusik)
    Date: Tue, 19 Nov 2002 23:08:57 +0100

    Rafa? Milner wrote:
    > Cze?ae wszystkim grupowiczom. Na pocz?tku mojego maila chcia?bym prosiae was o
    > powa?ne podej?cie do sprawy i powiem szczerze ?e na to licz?. Chyba ka?dy
    > nie lubi dostawaae maili kompletnie od czapy które kompletnie nie rozwi?zuj?
    > sprawy ale powoduj? jeszcze wi?ksze rozdra?nenie. Dobra starczy tego wst?pu.
    > Sprawa jest nast?puj?ca: zacz??a si? ona banalnie. Rok temu z powodu braku
    > pieni?dzy ja i moja dziewczyna (wtedy teraz ju? ?ona) postanowili?my
    > zaoszcz?dziae na biletach miesi?cznych. Sko?czyli?my studia i nie oddali?my
> [...]

    Witaj
    niestety nie ma pocieszajacych wiadomosci dla Ciebie - sam mowiles ze w
    tym przypadku wystapila notorycznosc a dowodem na to jest legitymacja w
    rekach prokuratora z wielokrotnym podrobieniem pieczatki- postepowianie
    obecnie jest w toku ustalania miejsca pobytu Twojej dziewczyny - jak juz
    to nastapi to mozecie oczekiwac wezwania do Sadu. Spotkalam sie z
    przypadkiem nadzwyczajnego zlagodzenia kary do upomnienia tylko ale byla
    to naprawde wyjatkowa sprawa ( maturzysta z srednia ponad 5 jechal na
    kursy przygotowawcze po raz pierwszy pociagiem i zapomnial podbic
    legitki) natomiast tak to bym sie spodziewala kary grzywny od 200 do 500
    zl - przynajmniej z takimi przypadkami sie spotkalam.
    Zycze powodzenia i pozdrawiam