  • Data: 2009-08-24 18:47:32
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tg pisze:

    > ziewww... na skutek dzialalnosci lobby gejowsjkiego homoseksualizm zostal
    > wykreslony z listy chorob WHO, ale w zadnym razie nie jest czyms normalnym

    No. Podobnie jak np. wegetarianizm czy też saneczkarstwo wśród dorosłych.

    > mnie osobiscie wisi i powiewa co kto w lozku robi, ale edukowanie o takich
    > sprawach dzieci jest poprostu chore

    Bo?

    > proponuje zajrzec sobie w brytyjskie zrodla jak skorelowany jest w UK
    > wiek poczatku edukacji seksualnej z iloscia ciaz i chorob wenerycznych
    > w grupie wiekowej 11-18

    Może się, drogie moherki, zdecydujcie - problemem są ciąże czy związki
    bez możliwych ciąż?

    To po pierwsze.

    Po drugie bredzisz - _rzetelna_ edukacja seksualna powoduje, że seks
    przestaje być tabu i traci kuszący smak owocu zakazanego.

    Problemy, o których piszesz, to konsekwencje BRAKU rzetelnej edukacji i
    zrzucenia wszystko na barki tzw. ulicy oraz tandetnych filmów.

    [ciach]

    > a autor watku ma moim zdaniem takie samo prawo protestowac przeciwko takim
    > akcjom jak GIKPHwZG je probowac prowadzic

    Protestować sobie może nawet przeciwko czerwonym skarpetkom - ale ten
    naziolek usiłuje prawo naciągać.

    Poza tym od protestów jest inna grupa.