  • Data: 2009-08-24 20:34:41
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ir3bm6-q0d.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > No. Podobnie jak np. wegetarianizm czy też saneczkarstwo wśród dorosłych.

    smiem twierdzic ze ani jedno ani drugie nie figurowalo na liscie chorob

    > Bo?

    bo trendy sa takie zeby je chronic przed owymi sprawami do 15 roku zycia,
    nieprawdaz?

    > Może się, drogie moherki, zdecydujcie - problemem są ciąże czy związki
    > bez możliwych ciąż?

    moherki? usmialem sie
    nie uwazam poprostu ze ciaze w wieku nastu lat powinny miec miejsce

    > Po drugie bredzisz - _rzetelna_ edukacja seksualna powoduje, że seks
    > przestaje być tabu i traci kuszący smak owocu zakazanego.

    wytlumacz to mlodym anglikom, pewnie cie posluchaja
    dorastales kiedys? od sensownej pogadanki ci sie odechciewalo w wieku
    lat 15? nie sadze

    > Problemy, o których piszesz, to konsekwencje BRAKU rzetelnej edukacji i
    > zrzucenia wszystko na barki tzw. ulicy oraz tandetnych filmów.

    w uk? wiesz jak tu wyglada (o wiele zbyt wczesna imho) edukacja seksualna
    dzieci czy tak sobie piszesz?

    > Protestować sobie może nawet przeciwko czerwonym skarpetkom - ale ten
    > naziolek usiłuje prawo naciągać.

    rozwaza co moze, jeszcze nic nie zrobil i pewnie nie zrobi wiec...

    > Poza tym od protestów jest inna grupa.

    mi to wyglada bardziej na material na prawo niz na prega