  • Data: 2009-08-24 22:48:22
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tg pisze:

    > smiem twierdzic ze ani jedno ani drugie nie figurowalo na liscie chorob

    Jakiś czas temu papierosy były uważane za lecznicze dla układu
    oddechowego. Chcesz wyciągnąć z tego jakieś wnioski? ;->

    > bo trendy sa takie zeby je chronic przed owymi sprawami do 15 roku zycia,
    > nieprawdaz?

    Primo: może czegoś nie doczytałem, ale nie zauważyłem tam, żeby
    konkretnie określali jakie "dzieci" mają na myśli...

    Secundo: wolisz, żeby młodzi ludzie dowiadywali się o tych sprawach ze
    szmatławych gazetek, filmików czy bredni sklerotycznych dewotów?

    > moherki? usmialem sie
    > nie uwazam poprostu ze ciaze w wieku nastu lat powinny miec miejsce

    Ja też nie. Podobnie będzie też uważać każdy kompetentnie uświadomiony
    nastolatek. No i taki nie wpadnie w ciążę-niespodziankę z powodu mętnej
    lub zerowej wiedzy o antykoncepcji (chcieli spróbować, co to jest to
    zakazane i tajemnicze, a gdzieś słyszeli, że np. w niedziele w ciąże się
    nie zachodzi ;) )

    > wytlumacz to mlodym anglikom, pewnie cie posluchaja
    > dorastales kiedys?

    Och nie. Przed moimi personaliami powinno stać jeszcze "R.".
    (kto czytał Asimowa, pojmie sarkazm)

    > od sensownej pogadanki ci sie odechciewalo w wieku
    > lat 15? nie sadze

    Nie zrozumiałeś.

    Nie chodzi o wykasowanie libido pogadankami, tylko o przekazanie wiedzy
    pozwalającej na jego kontrolę.

    > w uk? wiesz jak tu wyglada (o wiele zbyt wczesna imho) edukacja seksualna
    > dzieci czy tak sobie piszesz?

    Mówię o rzetelnej. Jeśli jest nierzetelna, to jej całkowity brak niczego
    nie zmieni.

    Poza tym mam niejakie wrażenie, że w tym programie chodziło raczej
    (jeśli to faktycznie miałby być dzieci, czyli małolaty młodsze od
    nastolatków) o uświadomienie, że mogą istnieć pary jednopłciowe, bez
    wnikania w konkrety, co te pary robią w sypialniach.

    [ciach]

    > mi to wyglada bardziej na material na prawo niz na prega

    Tylko pod tym względem, że prawo wyraźnie zakazuje dyskryminacji pod tym
    względem.