eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPromocja w markecie i brak przestrzegania jej › Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    Date: Fri, 28 Jan 2011 10:24:14 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <ihu1vv$9rr$1@news.onet.pl>
    References: <2...@n...onet.pl> <ihsjob$1gi$1@news.onet.pl>
    <4d41d591$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178235105008.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296206655 10107 178.235.105.8 (28 Jan 2011 09:24:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Jan 2011 09:24:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
    Lightning/1.0b2 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <4d41d591$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:667104
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.01.2011 21:29, mvoicem pisze:
    > Ja bym napisał pismo, że dnia takiego i takiego ... stałeś 10 minut, w
    > info cię olali (jak znasz to imie) i do centrali. W związku z tym proszę
    > o przelanie na konto ....

    Uważaj, że się przejmą....

    Mnie przez 15 minut ochrona w Realu bezpodstawnie rewidowała, tylko
    dlatego, że ich durna bramka wyje jak widzi moją torbę, a na koniec
    stwierdzili bezczelnie, że ,,no to się panu udało, że nic nie
    znaleźliśmy, nie wiemy jak to pan ukrył''. Napisałem pismo do Reala z
    prośbą o przeglądnięcie nagrania z rewizji i ustalenie czy takie
    traktowanie klienta jest właściwe i że dopóki nie otrzymam wyjaśnienia,
    nie będę u nich kupował niczego.

    Myślisz, że przysłali choć zdanie ,,uważamy, że wszystko jest OK'' albo
    jakąś inną odpowiedź z szablonu-nie-na-temat, jak to zwykły przesyłać
    instytucje typu mBank? Nie, zero odpowiedzi. Pojedynczy klient tak
    naprawdę ma dla nich zerowe znaczenie. Bank ma pewnie obowiązek reakcji
    na reklamacje, więc użyje szablonu-nie-na-temat, a Real nie ma żadnego
    obowiązku, to poszło do /dev/niszczarka

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1