eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPromocja w markecie i brak przestrzegania jejRe: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
  • Data: 2011-01-28 09:24:14
    Temat: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 27.01.2011 21:29, mvoicem pisze:
    > Ja bym napisał pismo, że dnia takiego i takiego ... stałeś 10 minut, w
    > info cię olali (jak znasz to imie) i do centrali. W związku z tym proszę
    > o przelanie na konto ....

    Uważaj, że się przejmą....

    Mnie przez 15 minut ochrona w Realu bezpodstawnie rewidowała, tylko
    dlatego, że ich durna bramka wyje jak widzi moją torbę, a na koniec
    stwierdzili bezczelnie, że ,,no to się panu udało, że nic nie
    znaleźliśmy, nie wiemy jak to pan ukrył''. Napisałem pismo do Reala z
    prośbą o przeglądnięcie nagrania z rewizji i ustalenie czy takie
    traktowanie klienta jest właściwe i że dopóki nie otrzymam wyjaśnienia,
    nie będę u nich kupował niczego.

    Myślisz, że przysłali choć zdanie ,,uważamy, że wszystko jest OK'' albo
    jakąś inną odpowiedź z szablonu-nie-na-temat, jak to zwykły przesyłać
    instytucje typu mBank? Nie, zero odpowiedzi. Pojedynczy klient tak
    naprawdę ma dla nich zerowe znaczenie. Bank ma pewnie obowiązek reakcji
    na reklamacje, więc użyje szablonu-nie-na-temat, a Real nie ma żadnego
    obowiązku, to poszło do /dev/niszczarka

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1