eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProkuratura z Hildesheim w Dolnej Saksonii postawiła dziś zarzuty 96-letniemu SS-manowi › Re: Prokuratura z Hildesheim w Dolnej Saksonii postawiła dziś zarzuty 96-letniemu SS-manowi
  • Data: 2019-07-25 11:18:19
    Temat: Re: Prokuratura z Hildesheim w Dolnej Saksonii postawiła dziś zarzuty 96-letniemu SS-manowi
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    > rychło w czas:)))))))))
    >
    > https://niezalezna.pl/281259-byly-ss-man-uslyszal-za
    rzuty

> [...]
    > pamięci zmarłych.
    >
    > 96-letni Karl M. z miejscowości Nordstemmen w północnych Niemczech
    > służył w dywizji pancernej SS Hitlerjugend, która w 1944 r. wzięła
    > udział w masakrze cywilnych mieszkańców miejscowości Ascq we
    > Francji. Niemcy zastrzelili wówczas 86 osób w wieku od 15 do 75 lat.
    > [...]
    > W wypowiedzi dla ,,Panoramy" 96-latek oświadczył też, że Niemcy na
    > pewno nie zamordowali 6 mln Żydów w czasie Holokaustu. - Z tymi
    > milionami to byłbym ostrożny. Przecież tyle to ich w ogóle u nas nie

    No i *w sądzie* powie że miał na myśli 5 milionów zamiast 6 milionów.
    Skazą go przy podobnej "linii obrony" na więcej niż góra grzywnę?
    Zaś w wieku 96 lat zapewne może wyciągnąć opinie lekarzy już z wielu lat
    i użyć ich w ramach obrony. Nawet jak się tym nie wybroni to pomoże
    przeciągać proces latami razem z "aktualnym zdrowiem adekwatnym do wieku".
    Skazać "za życia" to go mogą jak nie odstawi porządnego prawnego cyrku.

    Prawo bez podwójnych standardów i przy domniemaniu niewinności
    często bywa "rozczarowujące". Ja się jakoś niezbyt rwę do przeginania
    w drugą stronę.

    --
    A. Filip