  • Data: 2018-03-31 08:44:10
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2018 o 05:31, Shrek pisze:

    > Podasz przykład, który pojawił się w wątku, żeby ustalić punkt uwagi?

    Hipotetyczny przykład na który powołał się Marcin.

    Parafrazując, jeżeli idąc przez ulicę, zostanę obstąpiony przez grupę
    karków, to ostatnie co mi wpadnie do głowy to im tłumaczyć jakie prawa
    mi naruszają. W obawie, że oprócz rozbawienia, skłonię ich do bardziej
    bezprawnych kroków niż pierwotnie planowali.

    No chyba że mam w sobie zadatki na Chucka Norrisa, albo umiem szybko
    uciekać. Nie umiem ani jednego ani drugiego, więc staram się zachowywać
    niekonfrontacyjnie.

    Zamiast im robić wykład z praw i obwiązków obywatela i człowieka, staram
    się rejestrować maksymalnie dużo szczegółów ich tożsamości, tak żeby móc
    zgłosić czy to kradzież, czy pobicie.

    p. m.