  • Data: 2018-04-01 04:31:10
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No dobra - ale my rozmawiamy o policjantach a nie o dresach. Właśnie na
    > tym polega problem, że czasem różnica się zaciera.

    Na potrzeby dyskusji nie za duża różnica, bo w końcu ta dyskusja wzięła
    się z tego, że pewne prawa są lub potencjalnie mogą być naruszone, a kto
    narusza to już trochę drugorzędne. Sama sytuacja jest więc potencjalnie
    konfliktowa. Wydawałoby się rozsądniejsze załagadzać takie sytuacje
    raczej niż eskalować. A załagadza się m.in. tak, że się nie czepia o
    każdy pierd co jest i uprzejme i praktyczne - ta druga strona jak zechce
    też się z pewnoscią czegos może przyczepić, osobliwie jak jest
    policjantem.

    Chcesz konkretniejszy przykład - z tej całej sytuacji rowerowaj,
    facetowi odsłonili kawałek brzucha. O ja cie nie p.. jaka zniewaga. Jaki
    ping-pong. Co najmniej jakby mu matke zakatowali. A idę o zakład, jakby
    to nie był policjant to pewnie nie byłoby z tym żadnego problemu.

    A jak Ci sąsiad zaparkuje na 2 min blokując bramę to też od razu wzywasz
    służby boś świadom swoich praw? Ta sama jak dla mnie kategoria.

    --
    Marcin