    From: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Profanacja barwa narodowych
    Date: Sun, 19 Dec 2004 11:04:36 +0100
    Sender: j...@a...pl@80.48.60.10

    użytkownik YOeLL napisał(a) w wiadomości

    > Johnson, z calym szacunkiem dla Ciebie- nie oczekuje bezplciowej dyskusji i
    > wywodow na temat tego, ze sie nudze czy nie. Przedstawilem fakty z prosba o
    > pomoc. Badz tak mily i wypowiedz sie na temat.

    Za mało danych by się wypowiedzieć.
    Ale naprawdę myślę że takie sprawy to zawracanie głowy. Wydaje mi się że twoje
    zamiary mają podłoże ideologiczne, albo co gorsza osobiste (jakaś zemsta), a
    tego nie lubię.
    Osobiście uważam nawet że to z tym trenerem to tylko bzdura dziennikarska, czyli
    robienie sensacji dla tłumów z niczego. Oczywistym dla mnie jest że osobnik ten
    nie miał zamiaru znieważenia flagi tylko czynił to całkiem z innych pobudek
    materialnych). Każdy prokurator by to umorzył z powodu brak cech przestępstwa.

    --
    JOHNSON :)