eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-17 13:04:58
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jan 2024 20:36:11 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Parafrazowałem, ale tak jak napisał Kivat - jest licencja dla
    > "studenta", dla "użytkownika domowego", "komercyjna", "enterprise" no i
    > jak się okazało "branżowa".
    >
    > Zakupiliśmy "komercyjne" co jak najbardziej dało się wybrać z "compare
    > plans". Ale w TOS jest ukryta informacja:
    >
    > "Licencja branżowa to wymagana ścieżka dostępu dla klientów branżowych."

    A jak opisuje "komercyjna" i "enterprise" ?

> [...]
    > opracowywania Projektów do użytku przemysłowego. Klienci branżowi mogą
    > obejmować między innymi (ale nie ograniczają się do) klientów
    > opracowujących Projekty dla branży motoryzacyjnej, architektonicznej,
    > inżynieryjnej, budowlanej, lotniczej, produkcyjnej, naftowo-gazowej lub
    > detalicznej."
    >
    > Najlepsze jest to "ale nie ograniczają się do". Czyli należałoby przed
    > zakupem się łaskawie zapytać, a jak nie zapytasz to zawsze mogą napisać
    > po zakupie że dla nich jesteś "klientem branżowym" bo produkujesz bułki

    A moze wcale nie chodzi o ilość produkowanych bułek?

    Bo opis taki ... wieloznaczny i nieprecyzyjny.
    Wydaje sie jednak, ze kluczowe jest "projekty do użytku
    przemysłowego".

    No ale jak projektuje blok mieszkalny?
    We własnej firmie budowlanej/deweloperskiej, która go wybuduje?

    A jak we własnej firmie projektowej, na zlecenie firmy deweloperskiej?

    J.