eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-19 01:56:25
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2024 o 15:36, J.F pisze:

    > No, programistów i resztę firmy trzeba jakos utrzymać ?

    Trzeba, ale jak zrobisz coś bardzo drogiego, to może się okazać, ze nikt
    ne kupi.

    > Przybyło tez komputerow, wiec sprzedają miliardy. Zabezpieczyli sie
    > lepiej, to trudniej piratować. Szczególnie, ze doszedł internet -
    > teraz Windows sie może co godzinę sprawdzać.

    O ile ma dostęp do Internetu. Znam takie maszyny, co nie mają, a Windows
    działa.

    > Zmienili tez sposób dystrubucji - daje sie kupić windows luzem? Moze
    > i daje, ale chyba nadal drogi. Za to doprowadzili do tego, ze duzi
    > sprzedawcy instalują fabrycznie. W czym oczywiscie obnizka ceny tez
    > pomaga.

    Czyli sprowadzili sytuacji do normalności.

    > No ale co zrobisz? Kupisz Windows od innej firmy?

    Nie o Windows piszę. Fakt ze tej umowy nie czytałem, ale ona udziwnień
    nie ma. System, jak system.

    > Program o którym tu mowa być moze ma konkurencje ...

    Nie wiem, co to za program.

    --
    (~) Robert Tomasik