eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-18 08:39:51
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.01.2024 12:46, J.F wrote:
    > Ale na co pozwala wersja "komercyjna" ?

    W gruncie na to samo, co "branżowa" ale dla niektórych niedostępna jak
    widać. Odpisałem na ten temat, też powyżej.

    > Te "komercyjne" też ?

    O tych komercyjnych napisałem. Ta branżowa jest jeszcze 2,6x droższa -
    dlatego zabolało ;-o Niby tam dają specjalny support, wgląd w źródła i
    kilka innych "pierdół" - ale wiecie jak to jest. Nie potrzebne to
    większości do niczego, ale - "patrz pan ile w zamian dostaniesz!".

    Jak uznają że jesteś "big enough", to płać i płacz. Dlatego się pytałem,
    czemu w oprogramowaniu tak można a w biedronce czy lidlu jakby cena była
    różna w zależności od tego czy przyszedłeś w garniaku czy dresie, to
    zaraz by trąbili na głośniej niż o tych naszych "więźniach politycznych".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz