eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-19 14:59:26
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jan 2024 01:56:25 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Trzeba, ale jak zrobisz coś bardzo drogiego, to może się okazać, ze nikt
    > ne kupi.

    Ale będzie można straszyc piratow, ze narobili szkody na milion zł :-)

    > O ile ma dostęp do Internetu. Znam takie maszyny, co nie mają, a Windows
    > działa.

    Ale musisz aktywować w ciągu miesiąca. I na chwile podłączyc.

    No chyba, ze znasz pare sztuczek :-)

    Mozna tez aktywować telefonicznie ...

    > Czyli sprowadzili sytuacji do normalności.

    Srednio.

    Z jednej strony sama się sprowadziła, bo komputerów przybyło, to cena
    mogła spaść, z drugiej - juz były procesy, że wymuszają zakup windows,
    mimo, ze klient wcale nie chce ...

    > Nie o Windows piszę. Fakt ze tej umowy nie czytałem, ale ona udziwnień
    > nie ma. System, jak system.

    System jak system. Ale konkurencji w zasadzie nie ma.

    A MS cos straszy, ze przechodzi na model subskrypcyjny.

    > Nie wiem, co to za program.

    Ja tez nie, bo OP woli nie ujawniać.
    Wiec nie wiadomo, czy można się obrazić :-)

    J.