eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-18 08:29:10
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.01.2024 13:04, J.F wrote:

    > A jak opisuje "komercyjna" i "enterprise" ?

    "Licencje Komercyjne lub Enterprise są wymagane dla firm z przychodami
    lub finansowaniem przekraczającymi 1 mln PLN w ciągu ostatnich 12
    miesięcy oraz dla tych, którzy z nimi współpracują. Licencje Komercyjne
    i Enterprise nie mają ograniczeń finansowych - każdy może z nich
    skorzystać. Należy pamiętać, że licencja Enterprise jest przeznaczony
    dla większych zespołów i wymaga zakupu co najmniej 20 stanowisk."

    Także wszystko rozbija się o wyjątek, który zacytowałem wcześniej.

    "Licencja branżowa to wymagana ścieżka dostępu dla klientów branżowych."

    Jak uznają że jesteś "wyjątkowy", to jednak licencja komercyjna się nie
    należy.

    > Bo opis taki ... wieloznaczny i nieprecyzyjny.
    > Wydaje sie jednak, ze kluczowe jest "projekty do użytku
    > przemysłowego".
    >
    > No ale jak projektuje blok mieszkalny?
    > We własnej firmie budowlanej/deweloperskiej, która go wybuduje?
    >
    > A jak we własnej firmie projektowej, na zlecenie firmy deweloperskiej?

    Jak robisz kilka projektów małych i dużych, dla różnych "branż", to się
    też zabezpieczyli.

    "Czy mogę mieszać licencje w ramach mojej firmy?
    Nie, musisz wybrać jeden typ licencji. Mieszanie licencji Komercyjnej,
    Enterprise i Branżowej jest niedozwolone."

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz