eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją › Re: Problem z reklamacją
  • Data: 2009-04-27 09:18:25
    Temat: Re: Problem z reklamacją
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    f...@g...com pisze:
    > On 27 Kwi, 10:41, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    >> Dnia Mon, 27 Apr 2009 01:34:21 -0700, fuzzy80 napisał(a):
    >>> Co ciekawe jest to
    >>> nadal ten sam właściciel, który zmienił tylko nazwę firmy oraz branżę.
    >>> Wg mnie nadal mam prawo reklamować ten sprzęt w tej firmie, a sprzedawca
    >>> nie chce przyjąć reklamacji twierdząc, że sklep już nie istnieje.
    >> Tamten sklep prowadzony był przez osobę prowadzącą jednoosobową DG? Jeśli
    >> tak, to racja jest po Twojej stronie.
    >
    > Dziękuję za szybką odpowiedź.
    > A jak to sprawdzić? Była to spółka cywilna.


    Na paragonie, fakturze masz dane sprzedawcy. I musisz po prostu
    skierować swoje żądania właśnie do niego - do konkretnej osoby (DG) lub
    osób (spółka).

    To, czy osoba/osoby te prowadzą teraz inny sklep, albo pracują na
    etacie, albo są bezrobotne, nie ma już znaczenia.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1