    From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z pracownikiem i wypowiedzeniem
    Date: Tue, 27 Feb 2007 17:38:01 +0100

    > Dnia 22.02 zwolnilem dyscyplinarnie pracownika w zwiazku z porzuceniem
    Czy jest jakis sposob w ktory moglbym mu zjebac papiery, ostrzec kazdego
    kolejnego pracodawce, np. wpisac w swiadectwie pracy w informacjach
    dodatkowych moja opinie o pracowniku? Wiem,ze po tych 2 tygodniach
    pojdzie pozniej na bezrobotne i bedzie smial sie ze wszystkiego i
    wszytkich bo nic nie bedzie robil a pieniadze od panstwa dostanie... z
    gory dzieki za pomoc

    3 lata temu miałam sprawę z pracownikiem właśnie o porzucenie pracy, tyle że
    nie byłam na tyle mądra, by wysłać mu pismo pocztą, ja go o tym
    poinformowałam (ustnie).
    Wpisz mu porzucenie pracy i każdy następny pracodawca będzie liczył się z
    tym, kogo przyjmuje, a jesli się odwoła - trzymaj się tego. Nie ma podstaw
    żebyś rozchodził się za porozumieniem czy na wniosek pracownika, pracownik
    NIE MA PRAWA porzucić stanowiska pracy, co innego gdyby rano poinformował
    Cie telefoniczni, ale nie jeśli sobie "wychodzi".