  • Data: 2007-11-14 22:21:12
    Temat: Re: Problem z portfolio
    Od: venioo <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:
    > Chyba nie do końca (patrz dalej) ale przyjmując nawet, że tak to ja serio
    > nie widzę przepisu który to sankcjonuje. Te które podałaś MZ tego nie
    > robią. Można MZ podciągnąc to pod dozwolony użytek ale nie w kontekscie
    > art. który cytowałaś a art. 29. A jeśli przyjmiemy jak napisałaś i
    > oderwiemy się na chwilę od tematu malowania, to możnaby sprzedać wytwórni
    > film, a potem wystawić go na swoja stronę aby każdy sobie pobrał bo to
    > przeciez moje portfolio. Inaczej mówiąc bezspornie mozna podac że jesteś
    > autorem ale już nie udostępnić egzemplarz utworu.

    Ale publikujac w portfolio obrazek ze strony, ktora zostala wykonana,
    nie sprzedajesz jej 2 raz, bo nawet nie ma 1% funkcjonalnosci dziela.
    Jak wytniesz z ulotki reklamowej zdjecie kotleta i usmazysz ten wycinek
    to najesz sie nim tak samo jak kotletem?

    Inaczej jest z filmem, ktory w momencie udostepnienia - udostepniasz w
    pelni "jego sedno" i cala tresc. Tak na logike, bo prawnie nie wiem czy
    to jest gdzies opisane.

    --
    venioo + czerwona calibra c20ne
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!