  • Data: 2007-11-14 23:57:50
    Temat: Re: Problem z portfolio
    Od: venioo <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > Nie ma znaczenia - chronione jest prawo do rozpowszechniania dowolnego
    > elementu tego utworu o ile sam on jest utworem - tu forma graficzna.

    Ale strona internetowa to jakby nie patrzec utwor nie jest. Myle sie?

    > Rozważ analogie - film vs pojedyńcza jego klatka. Tak samo nie wolno jej
    > wykorzystać bez zgody uprawnionych o ile tylko nosi cechy utworu.

    Ale kogo tutaj sie ma pytac, jak jest autorem tej strony? I czyja zgode
    musialby miec?
    Czy np. taka Kasia Kowalska nagrywajaca dla wytworni XYZ nie ma prawa na
    swojej stronie zamiescic okladki plyty, do ktorej napisala i zaspiewala
    slowa oraz napisala i zagrala muzyke?
    Albo zamiescic 1min. wycinek utworu? Taka wersje "demo" swojej pracy,
    zeby inni potencjalni pracodawcy wiedzieli, jakim warsztatem (w tym
    wypadku wokalnym) artysta dysponuje??

    Rada dla rozpoczynajacego watek: niech zamiesci tylko link tekstowy do
    strony, bez obrazka. Publikacji linku do strony nie moze chyba mu nikt
    zabronic.

    --
    venioo + czerwona calibra c20ne
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!