    From: Piotr L <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z odzyskaniem kaucji za wynajem
    Date: Fri, 8 Feb 2008 16:40:56 -0800 (PST)

    On 8 Lut, 22:30, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Mało prawnie, ale życiowo - daj sobie spokój. 300 zł, to nie wielka kwota.
    > koszty jej dochodzenia będą o wiele większe, choć generalnie sprawę masz
    > wygraną. Skoro umowa przewidywała ryczałt, to nie miała prawa owych 300 zł
    > zatrzymać.

    No ale te pieniądze to wolał bym przeznaczyć na jakiś bardziej
    pożyteczny cel.
    Jestem studentem, na razie nie zarabiam. Gdyby to było 100 zł, to może
    machnął bym ręką, ale 300 to dla mnie konkretny pieniądz.
    Jakich kosztów mniej więcej można się spodziewać? Ile kosztowała by
    pomoc adwokata? I ile czasu zajął by mniej więcej proces odzyskania
    kaucji?
    Poza tym zdaje się, że koszty postępowania sądowego pokrywa
    przegrywający sprawę.