  • Data: 2003-11-22 16:12:22
    Temat: Re: Problem rodzinny
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zgapa" <z...@n...org> napisał w wiadomości
    news:bpnt7s$e4g$1@wulkan.npnet.org...

    >Mianowicie pokazuje co ona potrafi i zmusza Matke do
    > czegos - np. zeby dala jej na to itp takim sposobem niejedzenia)
    > 2 sprawa to ze zaczyna mowic jak ktos sie z nia kluci z rodziny zeby jadla
    > ze ona nie zje nic bo ona umrze juz niedlugo beda mieli z nia spokuj itp

    I moja rada - daj jej spokoj. Nie to, żebym namawiala do zaglodzenia jej na
    śmierc. Tak się jednak sklada, ze przechodzilam podobnu etap w zyciu i tez
    mialam takie zagrania:-) Bylam co prawda trochę młodsza od tej panienki ale
    technika była ta sama. Przede wszystkim raz się nie ugiąc - musiala by
    glodowac dluzej niz 2 dni, żeby jej się cos stalo powaznego - w najgorszym
    wypadku jak zemdleje to do szpitala i tam jej wybiją z glowy takie pomysly.
    Ugięcie się nie jest wyjsciem - po prostu pokazuje się jej, ze ta metoda
    dziala a wiec bedzie stosowana ponownie.
    Poza tym jesli chodzi o to ze nie je to nalezaloby sprawdzic jak bardzo nie
    je:-) To, ze nie zje obiadu z dwóch dan nie znaczy ze nie ma paczki
    landrynek w pokoju. Olac problem - zostawic na wierzchu jakies jedzenie,
    brak czesci ktorego nie będzie bardzo widoczny [pozwoli jej jesc i zachowac
    twarz]. soki owocowe, owoce, slodycze. I podrzucić pare monet do kieszeni
    kurtki. [zeby mogla sobie cos kupic na miescie do zjedzenia:-)] I wziac na
    przeczekanie. Glodówki mają tez znaczenie lecznicze:-))
    Poza tym jak rozumiem panienka z racji wieku pojdzie jutro do szkoly. Moze
    po drodze zje jakiegos precelka, pączka a w domu będzie dalej "glodować"
    Wizyta u psychologa tez moze byc niezlym pomyslem

    HaNkA